Foreningens rådgivere

Er du medlem, og har du et spørgsmål til en af eksperterne i vores spørgepanel, kan du få et gratis råd ved enten at ringe eller maile det til Udlejerforeningen eller den pågældende person direkte. Spørgsmålet skal kunne besvares umiddelbart uden gennemgang af bilag og egentlig sagsbehandling, idet man ellers må påregne at blive henvist til at søge betalt rådgivning. Medlemmet vil få besked, såfremt den gratis rådgivning ophører og honorarberegning påbegyndes.

Hvis du kontakter en af eksperterne direkte, skal du med det samme oplyse, at henvendelsen sker som medlem af Udlejerforeningen Aarhus og oplyse dit medlemsnummer.

Under hensyn til at besvarelsen af dit spørgsmål er gratis, og at det udelukkende gives på grundlag af de kortfattede oplysninger, som du selv giver rådgiveren fraskriver både Udlejerforeningen og rådgiveren sig ethvert ansvar som følge af svaret. Det kan i øvrigt oplyses, at foreningens rådgivere ikke modtager nogen form for honorar fra foreningen, hvorfor den gratis rådgivning er begrænset som ovenfor anført.

Dine spørgsmål bliver besvaret hurtigst muligt. I ferieperioder kan der gå lidt længere end normalt.

Telefonernes åbningstider
Mandag – tirsdag: Kl. 10.00 til 14.00.
Onsdag: Lukket
Torsdag – fredag: Kl. 10.00 til 13.00.

LEJERET OG EJENDOMSJURA

• Erik Aagaard Poulsen, Advokat

• Louise Kaczor, Advokat

• Kim Nielsen, Advokat

SALG, VURDERING OG ADMINISTRATION

• Peter Lautrup, Direktør

Tlf.: 2013 0111

• Lars Rasmussen, Direktør

/ 2620 0055

• Morten Holst Aaen, Adm. direktør

/ 2844 7000

SKAT

• Anne Evald, stats. aut. Revisor

PRAKTISK OG TEKNISK GRUNDEJERFORHOLD

• Henning Poulsen, Civilingeniør

Som medlem får du rabat på forsikringer mm.