Medlemsfordele

Medlemskab koster 1.500 kr. årligt og giver en masse fordele til dig som udlejer.

GRATIS RÅDGIVNING

Vi har etableret en mulighed for, at den enkelte udlejer kan få en hurtig telefonisk afklaring, hvis der opstår et praktisk udlejerspørgsmål.
Rådgivningen er for foreningens medlemmer gratis, indtil denne får karakter af egentlig sagsbehandling. Den gratis rådgivning er uden ansvar for foreningen eller foreningens rådgivere.

RABATAFTALER

Udover forsikringsrabat giver et medlemsskab af Udlejerforening Aarhus rabat på:

• Designa
  • Energihuset Danmark

KURSER

Udlejerforeningen Aarhus, såvel som Danske Udlejere, tilbyder en række gratis kurser til deres medlemmer.

Som medlem kan du tilmelde 2 gratis deltagere pr. medlemsnummer.
‘Ikke medlemmer’ opkræves 1.500 kr. pr. deltager pr. kursus via faktura.

Medlemskab koster 1.500 kr. årligt og giver gratis adgang til alle årets kurser – du får altså langt mere ud af et medlemsskab end blot at tilmelde dig et enkelt kursus.

TILSKUD TIL RETSSAGER

Vi yder tilskud til principielle retssager. Alle medlemmer er velkomne til at skrive til os og søge støtte. Kontakt os for at høre nærmere!

FORSIKRING

Få betydelig rabat på ejendoms-/bygningsforsikring! Tilbuddet gælder både bolig-, kontor- og butiksejendom.
Forsikringen har ingen aldersafskrivning på rørskader og stikledning, og du har desuden mulighed for at tilkøbe bl.a. retshjælp.

RELEVANTE NYHEDER

Foruden foreningens eget nyhedsbrev modtager medlemmer 10 gange årligt Magasinet Danske Udlejere.
I disse blade findes orientering om diverse forhold vedrørende det at være ejer af fast ejendom og i særdeleshed om lejeret.

NYHEDSBREVE

Nyhedsbrevet af Udlejerforeningen Aarhus postomdeler vi 4-6 gange om året til vores medlemmer.

Det er dog også muligt at få tilsendt nyhedsbrevet elektronisk, når man tilmelder sig vores nyhedsbrev i formularen på forsiden.

FORMULAR­DATABASE

Fri adgang til alle vores formularer for persondataforordning (GDPR), kontrakter, varslinger og mange flere.

GRATIS ANNONCER PÅ LEJE-PORTALEN

Som medlem har du mulighed for at oprette gratis annoncer på Danske Udlejeres leje-portalen.dk.

Som medlem får du gratis rådgivning